keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Ensimmäinen leuka!!!!

Viimeisten viikkojen aikana olen vaihtanut ohjelmia ja selkä-reisitreeniin on lisätty nyt leuanvetoa avustettuna eri tavoilla sekä leuanvetotangossa että smithissä jalat maassa. Tämä pieni treenien muutos tuotti tulosta ja lauantaina nykäisin ensimmäisen leukani!!!! JEJ, että voi ihminen olla pienestä iloinen ja tyytyväinen! Toinenkin olisi varmaan ripuilemalla mennyt, muuta ajattelin, että nyt pidetään tekniikka puhtaana enkä ala rempoilemaan ja särkemään lihaksia.

Kesää kohti mennään ja katseet kääntyy jo rantakuntoon projekteihin, joita kuulostaa olevan meneillään yhdellä jos toisella kaverilla. Itse muokkasin omaa ruokavaliota ja päätin jättää hiilarit vähemmälle sekä herkut on nyt ehdoton nou nou!!! Okei, myönnän avoimesti, että eilen nautin aamukahvilla yhden palan Maraboun suklaata, ihan omien synttäreiden kunniaksi! : ) 

Muu perhe juhlisti minua illalla jätskien kanssa ja lahjoivat minua itse valitulla lahjalla!!! Eli olin toivonut ja sain valita uudet kuulokkeet. Noi puhelimen mukana tulleet nappikuulokkeet painavat ilkeästi korvia enkä oo saanut niitä tähän päiväänkään mennessä istumaan kunnolla vaikka oon vaihdellut niitä suojakumeja tai mitkä ne nyt ovatkaan jo useaan kertaa. Nyt päätin heti testata uudet kuulottimet (niinku kuopus niitä kutsui) ja pinkaisin synttäreiden kunniaksi lenkille. Haastavin osuus oli kotipihalla, josta ei meinannut päästä "ulos" kenkiä kastelematta. Ja 7,5 km lenkillä saa mukavasti naaman punaiseksi ja hien pintaan! : )



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti