torstai 23. tammikuuta 2014

In love with....

Mulla on tapana helposti hurahtaa kaikkiin uusiin "fitness"/kuntoiluvillityksiin. Tämä uusin hurahdus ei ole "keksinnöltään" mitenkään uusin, päinvastoin ihan ikäloppu! Ja syy tähän hurahdukseen on PITKÄÄN vaivanneet selkävaivat. Nämä johtavat todennäköisesti pienestä onnettomuudesta, joka sattui kun odotin keskimmäistä tytärtä. Syksyllä 2006 kippasin kuperkeikalla portaikon alas, pieni Ainonen masussa, jonka ansiosta selkä sai tärskyn, jota ei sen koomin koskaan tarkemmin tutkittu. Vaiva oli suuri raskausaikoina ja aiemmin kun oli ylipainoa. Nyt se oli jo pitkän aikaa eli useita kuukausia hyvänä, mutta äityi taas joulukuussa pahemmaksi... Kävin jo lääkärissäkin valittelemassa ja sain hurjat särkylääkkeet ja relaksantit. Olen yrittänyt kuuliaisesti syödä särkylääkkeitä, määrä on minusta ihan hurja, koska päivässä pitäisi ottaa 3x 1000 panadol + 3x 600 burana + illalla ennen nukkumaan menoa päälle se relaksantti.... Oon nyt ottanut tuota annosta kaksi kertaa päivässä, eli aamulla ja illalla ja se on taannut sekä hyvän yöunen, että toimivan selän päiväksi duunihommiin.
 
Olen jonkun verran yrittänyt treenailla sen voimaohjelman mukaan ja ihan onnistuneesti, painot nousee vähitellen :) Ja välipäiville olen siis löytänyt "uuden" lajin, johon kyllä parin kokeilun jälkeen olen ihan IN LÖÖV. Yuutuubin ihmeellisestä viidakosta olen löytänyt ihanan Adrianen, jonka yogasessiot on hauskoja ja niitä on monipuolisesti erilaisia tarjolla. Kahden yogan jälkeen selän jäykkyys on jo vähän hellittänyt, vaikka kipuja kyllä vielä onkin. Vielä kun pari kertaa yogailee Adrienen kanssa, niin osaakin jo sen verran liikkeitä, että voi "suunnitella" itselle sopivan session.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti