perjantai 8. helmikuuta 2013

Torstai oli toivoa täynnä!

Torstain treeniin mulla perinteisesti kuuluu Les Mills Bodypump tunti. Nyt olen omavaltaisesti lisännyt pumpin jälkeiseksi treeniksi 20 minuuttia crosstraineria. Sieltä jumppasalilta vaan nopeesti kamat paikoilleen ja yläkerran salille crossin kimppuun. Yhteistreenille tulee kestoa vähän vajaa 1 ½ tuntia, ottaen huomioon myös välineiden palautukset ja venyttelyn pumpin päätteeksi. Oon kovasti tykännyt tuosta yhdistelmästä!

Olen mukana myös Fitfarmin Lite-ohjelmassa. Kuulun Move-ryhmään, jossa on tarkoitus yhdistää lyhyt kuntosaliharjoittelu ennen ryhmäliikuntaa. Kohta ollaan Liten puolessa välissä ja minusta on alkanut tuntumaan, että ryhmän vaihto In Shape puolelle ois paikallaan. 

Syitä ryhmän vaihtoon on useita. Muun muassa se, että meidän liikuntakeskuksen kuntosali on ihan pakissa aina siihen aikaan, kun pitäis pystyä tekeen se oma treeni, just ennen jumppatuntia. Aikaa treeniin pitäis käyttää noin 20 minuuttia, enkä oo vielä kertaakaan selvinnyt salilla tuossa ajassa. Aina on pitänyt jättää jotain liikkeitä väliin ja säätää niiden kanssa kotona jumpan jälkeen. Toinen ja ehkä se tärkein syy on se, että varsinaisesti pudotettavia kiloja on enään omaan tavoitteeseen sen verran vähän, että mielummin siirtyisin tuohon lihaksia muokkaavaan treeniin. Treeneistä en saa täällä blogissa kertoa sen enempää. Toivottavasti tuossa ei ollut liikaa infoa Move-ryhmän toiminnasta.

Lopuksi vähän pukuhuoneposetusta treenin jälkeen. Pakko hehkuttaa uusia treenihousuja, jotka tilasin Gazozilta! BrasilSulin housuja tuli siis kahdet, nämä caprimalliset ja koko pitkät, punaisilla tehosteilla. Nythän on sit vaan semmoinen ongelma, että ei mulla oon niihin punatehosteisiin sopivaa treenitoppia!!! Täytyy liikkua kauppareissulla silmät auki, josko törmäisi johonkin sopivaan toppiin! : )

2 kommenttia:

  1. Hei muuten mun piti kysyä mistä toi paita on ostettu? Mä tarvisin itelleki noita pitkähihasia treenipaitoja :) Ja In shapessa on kyllä hyvä treeniohjelma, harmi vaan että tosiaan menin ja sain ton reiteni eilen kipeeksi mutta ei se auta ku parannella :)

    PS: vaihdoin sit allekirjotuksen nimen, oon siis entinen kohtipienempaaaa :D

    VastaaPoista
  2. Toi paita on Aste Brand Storesta Rukalta. Siellä oli pari viikkoa sitten alessa kaikki Kari Traan "alusvaatteet" joten silloin raaskin tuohon sijoittaa ja on jokaisen euron arvoinen paita!!! :)

    VastaaPoista