maanantai 11. helmikuuta 2013

Eteenpäin ja haaveilua

Neljä viikkoa Liteä on takana ja pudotusta kokonaisuudessa on 3,6 kiloa. Toki tässä täytyy ottaa huomioon, että otin oikein reilun tankkausVIIKON ennen Liteä, että nestettä ja hiilarimössöä oli mitä pudottaa ekalla viikolla. Miinussentit ovat seuraavat:
RY - 1 cm
VY - 2 cm
LY - 3 cm
Reisi - 1,5 cm
Haba + 1 cm ja se myös näkyy!

 Viime viikolla todella tuntui muutamana päivänä, että energiat on TOSI alhaalla. Väsytti aina töiden jälkeen ihan pirusti ja tuntui, että ei vaan jaksa. Piti pakottamalla pakottaa ittensä treenaamaan. Joten päätin pitää tänään tankkauspäivä. Olin suunnitellut noudattavani Liten tankkausohjetta, mutta eilisellä kauppareissulla mukaan tarttui suklaata, pekonia ja pastaa, joten menin sitten ihan omien mieltymysten mukaan! Iltapalaksi aion vielä herkutella jäätelöllä, vaikka se ei oikeasti ookkaan mun herkkua!!!


Seuraava viikko siis jatketaan ainakin vielä Move-ryhmässä, mutta vähän treenejä oon muokannut, koska en välttämättä pääse jumpaileen aina illalla. Ruokavaliossa kuitenkin pysytään. Katsotaan ryhmänvaihtoa sitten ens viikon jälkeen.

Ja siitä tulevaisuudesta... Mä en tajua, miten mä oon alkanut haaveilemaan PT:n hommista... Ne tois kivaa vaihtelua omaan työhön, vaikka täällä lakeuksilla niillä pelkästää ei itseänsä kyllä elätä! Tai en ainakaan usko niin.... Mutta siis semmosena harrastustyönä.... MUTTA suurin este tuolle haaveelle on RAHA! Kaikki koulutukset, joita oon katsellut netistä ovat reilusti yli 3000 €, joten ilman pankin apuja se ei onnistuisi.... Haaveillahan saa, eikös niin?

PS. Kauhugalleriassa uusia kuvia, oma silmä ei kyllä eroja juurikaan huomaa... :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti